Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Код ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «електрична енергія» (відповідно до пункту 4.1постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Відкриті торги

1.

Найменування замовника

 

Кременчуцький заклад дошкільної освіти (ясла – садок)  №46 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області  

2.

Код згідно з ЄДРПОУ

25166598

3.

Місцезнаходження замовника

39611, м.Кременчук, вулиця  Олексія Древаля 37

4.

Конкретна назва предмета закупівлі

електрична енергія

 

5.

Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності)

ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія

6.

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг

25800 кВтгод

7.

Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг

м.Кременчук, вулиця Олексія Древаля 37

8.

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг

з 01.01.2024 по 31.12.2024

9.

Очікувана вартість


170280  UAH (сто сімдесят тисяч двісті вісімдесят  грн. 00 коп.) з ПДВ

10.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Очікувана вартість формувалась, відповідно до формулта дорівнює Цфакт * Ф, де 

Ф – плановий обсяг споживання електричної енергії (кВт*год), який Замовник має намір придбати за результатами  цієї процедури закупівлі. 

Розрахунок ціни відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином:  

Цфакт =  (Цод*(1+К/100)+T+В)*1,2; де 

Цфакт – вартість електричної енергії за розрахунковий період;

«Цод» – ціна за 1 кВт/год електричної енергії. «Цод» для даної процедури закупівлі не може бути нижчою прогнозованої ціни РДН ОЕС, яка для даної закупівлі становить – 4,80405 грн. за 1 кВт*год без ПДВ. Дане значення визначено як середньозважену ціну на РДН у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України  за 1-20 листопада 2023 року – 4,36732 грн. за 1 кВт*год без ПДВ за даними ДП «Оператор ринку», розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, з урахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання. Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників в розмірі + 10% заокруглений до 5 значущих знаків. «Цод» не включає ПДВ, Т, К, В.

«Т» – затверджений Постановою НКРЕКП тариф на послугу передачі електричної енергії НЕК «Укренерго» (оператор системи передачі – ОСП)  відповідно до постанови НКРЕКП від 21.12.2022 № 1788 в розмірі 485,10 грн/МВт·год. «Т» є регульованою складовою ціни Договору.

«В» – затверджений постановою НКРЕКП від 26.09.2023 року №1759 тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку в розмірі 4,32 грн./МВт*год. «В» є регульованою складовою ціни Договору.

«1,2» - математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ – 20 %), яке нараховується згідно Податкового кодексу України. 

«К» – коефіцієнт прибутковості Постачальника (маржа, вартість послуг Учасника), запропонований Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Цод), %

Крім того, під час обрахування ціни враховували потребу в обсягах та використовували калькулятор вартості електричної енергії на сайті https://public-procurement.center/energy-calculator.html#next

 

11.

Обґрунтування обсягів закупівлі: обсяги закупівлі електричної енергії сформовано на підставі помісячного розподілу лімітів на споживання електричної енергії на 2024 рік у натуральних показниках з урахуванням затверджених лімітів споживання електричної енергії та фактично використаних обсягів протягом 2023 року під час дії воєнного стану.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «пара, гаряча вода та пов"язана продукція»(відповідно до пункту 4.1постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)застосування переговорної процедури (скорочена)

1.

Найменування замовника

Кременчуцький заклад дошкільної освіти (ясла – садок) №48 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області

2.

Код згідно з ЄДРПОУ

24831042

3.

Місцезнаходження замовника

39610 Україна Полтавська область м. Кременчук вул. Тараса Бульби, 16

4.

Конкретна назва предмета закупівлі

пара, гаряча вода та пов"язана продукція

5.

Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності)

Код ДК021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

6.

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг

69,792 Гкал

7.

Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг

39610 Україна Полтавська область м. Кременчук вул. Тараса Бульби, 16

8.

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг

до 31 грудня 2022

9.

Найменування  (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові ( для фізичної особи)  учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЧУЦЬКА ТЕЦ"

10.

Код згідно з  ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори

42225136

 

11.

Місцезнаходження ( для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника (учасників),з яким (якими) проведено переговори, телефон

39600, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, ВУЛИЦЯ СВІШТОВСЬКА будинок 2

12.

Ціна пропозиції

274802,82 UAH з ПДВ

13.

Умови застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»

частина 2  cт. 40, відсутность конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

14.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі  здійснюється замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмету закупівлі з урахуванням наказу Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» зі змінами від 07.04.2020 №649.

Відповідно до затвердженого кошторису на 2022 рік – рішення Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 16.12.2021 року «Про бюджет Кременчуцької міської територіальної громади на 2022 рік» - сума бюджетних призначень складає
274802,82 грн.(у тому числі з ПДВ).

15.

Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі - Згідно з частиною 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.

Відповідно до п.2 ч.2 ст. 40 Закону переговорна процедура застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності відсутності конкуренції з технічних причин.

Частиною другою статті 5 Закону про природні монополії визначено, що зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері  житлово-комунального господарства, що формується національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб`єкти природних монополій, - національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій.

Згідно даних реєстру суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, який розміщений на офіційному веб-сайті комітету (http:/www.amcu.gov.ua),  станом  на 31.12.2021 ТОВ "КРЕМЕНЧУЦЬКА ТЕЦ" внесено до Переліку суб’єктів природних монополій на транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами.

Через відсутність конкуренції у м. Кременчуці (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Отже ми, як замовники торгів, через відсутність конкуренції, в тому числі з технічних причин, не маємо можливості здійснювати закупівлю теплової енергії в інших організацій. Тобто, постачання теплової енергії – може бути здійснено замовнику виключно ТОВ "КРЕМЕНЧУЦЬКА ТЕЦ". Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Закон України «Про публічні закупівлі»;Закон України «Про природні монополії»; розпорядження АМКУ від 28.11.2012 № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій.

Відповідно до ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі»  замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасником інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення. Документи, що не передбачені законодавством для учасників, не вимагаються під час проведення переговорів.

Таким чином, у замовника наявні підстави для  застосування переговорної процедури скороченої  відповідно до п.2 ч.2 ст.40 Закону.

 

Витяг із зведеного переліку суб’єктів природних монополій                                                                                від 31.05.2022 року

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «пара, гаряча вода та пов"язана продукція»
(відповідно до пункту 4.1постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

застосування переговорної процедури (скорочена)

 

1.

Найменування замовника

Кременчуцький заклад дошкільної освіти (ясла – садок) №48 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області

2.

Код згідно з ЄДРПОУ

24831042

3.

Місцезнаходження замовника

39610 Україна Полтавська область м. Кременчук вул. Тараса Бульби, 16

4.

Конкретна назва предмета закупівлі

пара, гаряча вода та пов"язана продукція

5.

Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності)

Код ДК021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

6.

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг

77,962 Гкал

7.

Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг

39610 Україна Полтавська область м. Кременчук вул. Тараса Бульби, 16

8.

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг

до 31 грудня 2022

9.

Найменування  (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові ( для фізичної особи)  учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЧУЦЬКА ТЕЦ"

10.

Код згідно з  ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори

42225136

 

11.

Місцезнаходження ( для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника (учасників),з яким (якими) проведено переговори, телефон

39600, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, ВУЛИЦЯ СВІШТОВСЬКА будинок 2

12.

Ціна пропозиції

306 972 UAH (триста шість тисяч дев`ятсот сімдесят дві грн.00 коп.) з ПДВ

13.

Умови застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»

частина 2  cт. 40, відсутность конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

14.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі  здійснюється замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмету закупівлі з урахуванням наказу Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» зі змінами від 07.04.2020 №649.

Відповідно до затвердженого кошторису на 2022 рік – рішення Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 16.12.2021 року «Про бюджет Кременчуцької міської територіальної громади на 2022 рік» - сума бюджетних призначень складає
306 972 грн.(у тому числі з ПДВ).

15.

Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі - Згідно з частиною 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.

Відповідно до п.2 ч.2 ст. 40 Закону переговорна процедура застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності відсутності конкуренції з технічних причин.

Частиною другою статті 5 Закону про природні монополії визначено, що зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері  житлово-комунального господарства, що формується національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб`єкти природних монополій, - національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій.

Згідно даних реєстру суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, який розміщений на офіційному веб-сайті комітету (http:/www.amcu.gov.ua),  станом  на 31.12.2021 ТОВ "КРЕМЕНЧУЦЬКА ТЕЦ" внесено до Переліку суб’єктів природних монополій на транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами під порядковим номером 400.

Через відсутність конкуренції у м. Кременчуці (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Отже ми, як замовники торгів, через відсутність конкуренції, в тому числі з технічних причин, не маємо можливості здійснювати закупівлю теплової енергії в інших організацій. Тобто, постачання теплової енергії – може бути здійснено замовнику виключно ТОВ "КРЕМЕНЧУЦЬКА ТЕЦ". Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Закон України «Про публічні закупівлі»;Закон України «Про природні монополії»; розпорядження АМКУ від 28.11.2012 № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій.

Відповідно до ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі»  замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасником інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення. Документи, що не передбачені законодавством для учасників, не вимагаються під час проведення переговорів.

Таким чином, у замовника наявні підстави для  застосування переговорної процедури скороченої  відповідно до п.2 ч.2 ст.40 Закону.

 

                  Витяг із зведеного переліку суб’єктів природних монополій

                                                            від 31.12.2021 року

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Код ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «електрична енергія»
(відповідно до пункту 4.1постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

Переговорна процедура

1.

Найменування замовника

Кременчуцький заклад дошкільної освіти (ясла – садок) №46 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області

2.

Код згідно з ЄДРПОУ

25166598

3.

Місцезнаходження замовника

39611 Україна Полтавська область м. Кременчук вул. Олексія Древаля, 37

4.

Конкретна назва предмета закупівлі

електрична енергія

 

5.

Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності)

ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія

6.

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг

37 097  кВт*год

7.

Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг

39611 Україна Полтавська область м. Кременчук вул. Олексія Древаля, 37

8.

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг

з моменту підписання договору по 31.12.2022

9.

Очікувана вартість



168 500 UAH (сто шістдесят вісім тисяч п`ятсот грн..00 коп.) з ПДВ

10.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Очікувана вартість формувалась виходячи з обсягів закупівлі електричної енергії відповідно до затвердженого кошторису на 2022 рік – рішенням Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 16.12.2021 року «Про бюджет Кременчуцької міської територіальної громади на 2022 рік».

з 01.01.2022 року встановлено тариф   на   послуги   з   передачі  електричної  енергії  на рівні 0,34564 грн/кВт·год без урахування ПДВ відповідно до Постанови НКРЕКП від 01.12.2021 № 2454  «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2022 рік»,  а отже ціна за 1кВт/год становитиме 3,78508 грн  без ПДВ  та   4,54210 грн з ПДВ.

11.

Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі - Згідно з частиною 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.

      Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

      У зв’язку з тим, що за результатами проведення відкритих торгів по предмету закупівлі – Електрична енергія, було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної  Законом, виникла потреба у проведені переговорної процедури закупівлі.

            Таким чином, наявні підстави для  застосування переговорної процедури закупівлі  відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону.

 

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Код ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «електрична енергія»
(відповідно до пункту 4.1постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

Відкриті торги

1.

Найменування замовника

Кременчуцький заклад дошкільної освіти (ясла – садок) №46 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області

2.

Код згідно з ЄДРПОУ

25166598

3.

Місцезнаходження замовника

39611 Україна Полтавська область м. Кременчук вул. Олексія Древаля, 37

4.

Конкретна назва предмета закупівлі

ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ

 

5.

Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності)

ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія

6.

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг

52800  кВт*год

7.

Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг

39611 Україна Полтавська область м. Кременчук вул. Олексія Древаля, 37

8.

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг

з моменту підписання договору по 31.12.2022

9.

Очікувана вартість


236 800   UAH (двісті тридцять шість тисяч вісімсот грн..00 коп.) з ПДВ

10.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Очікувана вартість формувалась на підставі інформації про ціну РДН ОЕС України, тарифу на передачу електричної енергії та тарифу на розподіл - орієнтовної маржі постачальника– 0,10 грн. за 1 кВт, враховуючи ПДВ станом на 30.11.2021.

Показник ціни РДН ОЕС України сформований на підставі данних сайту https://www.oree.com.ua/, що існує у відкритому доступі.

Обрахування ціни одиниці електричної енергії  здійснювалось за наступною формулою:

(Ціна РДН ОЕС України +0,10+0,32749) +20%

11.

Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги закупівлі електричної енергії сформовано на підставі помісячного розподілу лімітів на споживання електричної енергії на 2022 рік у натуральних показниках для закладів дошкільної освіти, підпорядкованих Департаменту освіти Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, які фінансуються із бюджету Кременчуцької міської територіальної громади (лист Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області №07-16/157 від 25.11.2021)

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 15110000-2 «М’ясо» (15111100-0 Яловичина (м’ясо яловичина охолоджене), 15112130-6 Курятина (філе куряче охолоджене філе)),
(відповідно до пункту 4
.1постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

застосування процедури відкриті торги

Кременчуцьким закладом  дошкільної освіти (ясла – садок) №46 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області

1.

Найменування замовника

Кременчуцький заклад дошкільної освіти (ясла – садок) №46 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області

2.

Код згідно з ЄДРПОУ

25166598

3.

Місцезнаходження замовника

39611 Україна Полтавська область м. Кременчук вул. Олексія Древаля, 37

4.

Конкретна назва предмета закупівлі

М’ясо

5.

Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності)

15110000-2 «М’ясо» (15111100-0 Яловичина (м’ясо яловичина охолоджене), 15112130-6 Курятина (філе куряче охолоджене філе))

6.

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг

М'ясо яловиче (охолоджене), філе куряче (охолоджене) – 2 найменування

7.

Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг

39611 Україна Полтавська область м. Кременчук вул. Олексія Древаля, 37

8.

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг

по  31 грудня 2022

12.

Очікувана вартість предмета закупівлі

296 820,00 UAH (двісті дев`яносто шість тисяч вісімсот двадцять грн.00 коп.) з ПДВ

13.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик

Запропонований учасником товар повинен відповідати ДСТУ, ТУ, ГСТУ державного стандарту, мати відповідні сертифікати і висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» та діючим державним стандартам.

Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі обумовлені необхідністю закупівлі якісних та безпечних для споживання харчових продуктів, що постачатимуться до освітніх закладів

14.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення





 

Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2022 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Відповідно до розрахунків вартості м’яса (філе куряче (охолоджене), м'ясо яловиче (охолоджене)), проведених у відповідності до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом ринкових консультацій з метою аналізу ринкової ціни на товар, з урахуванням видатків замовника, очікувана вартість процедури закупівлі складатиме 296 820,00 грн. з ПДВ.

Ціна за одиницю товару перебуває в межах діапазону показників, актуальних на момент оприлюднення закупівлі, з урахуванням роз’яснень Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. і Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на відповідні види м’яса при плануванні відповідної закупівлі.

Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформації про ціни (середньостатистичні) на основні продукти харчування у торговельній мережі та на ринках м. Кременчука станом на 20.12.2021 року, що є у відкритому доступі на сайті https://kremen.gov.ua/

 



Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Код ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «електрична енергія»
(відповідно до пункту 4.1постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

Відкриті торги

1.

Найменування замовника

Кременчуцький заклад дошкільної освіти (ясла – садок) №46 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області

2.

Код згідно з ЄДРПОУ

25166598

3.

Місцезнаходження замовника

39611 Україна Полтавська область м. Кременчук вул. Олексія Древаля, 37

4.

Конкретна назва предмета закупівлі

електрична енергія

 

5.

Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності)

ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія

6.

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг

52800  кВт*год

7.

Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг

39611 Україна Полтавська область м. Кременчук вул. Олексія Древаля, 37

8.

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг

з моменту підписання договору по 31.12.2022

9.

Очікувана вартість


236 800   UAH (двісті тридцять шість тисяч вісімсот грн..00 коп.) з ПДВ

10.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Очікувана вартість формувалась на підставі інформації про ціну РДН ОЕС України, тарифу на передачу електричної енергії та тарифу на розподіл - орієнтовної маржі постачальника– 0,10 грн. за 1 кВт, враховуючи ПДВ станом на 30.11.2021.

Показник ціни РДН ОЕС України сформований на підставі данних сайту https://www.oree.com.ua/, що існує у відкритому доступі.

Обрахування ціни одиниці електричної енергії  здійснювалось за наступною формулою:

(Ціна РДН ОЕС України +0,10+0,32749) +20%

11.

Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги закупівлі електричної енергії сформовано на підставі помісячного розподілу лімітів на споживання електричної енергії на 2022 рік у натуральних показниках для закладів дошкільної освіти, підпорядкованих Департаменту освіти Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, які фінансуються із бюджету Кременчуцької міської територіальної громади (лист Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області №07-16/157 від 25.11.2021)

 

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Пара, гаряча вода та пов"язана продукція (теплова енергія)»(відповідно до пункту 4.1постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) застосування переговорної процедури (скорочена)

1.

Найменування замовника

Кременчуцький заклад дошкільної освіти (ясла – садок) №46 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області

2.

Код згідно з ЄДРПОУ

25166598

3.

Місцезнаходження замовника

39611 Україна Полтавська область м. Кременчук вул. Олексія Древаля, 37

4.

Конкретна назва предмета закупівлі

пара, гаряча вода та пов"язана продукція (теплова енергія)

5.

Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності)

Код ДК021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

6.

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг

134,984  Гкал

7.

Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг

39611 Україна Полтавська область м. Кременчук вул. Олексія Древаля, 37

8.

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг

1 січ. 2021 – 31 груд. 2021

9.

Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові ( для фізичної особи) учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЧУЦЬКА ТЕЦ"

10.

Код згідно з ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори

42225136

11.

Місцезнаходження ( для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника (учасників),з яким (якими) проведено переговори, телефон

Автозаводський район ВУЛИЦЯ СВІШТОВСЬКА будинок 2, місто Кременчук, Полтавська область, 39600, Україна

12.

Ціна пропозиції


239 543,32UAH (двісті тридцять дев`ять тисяч п`ятсот сорок три грн.32 коп.) з ПДВ

13.

Умови застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»

частина 2 cт. 40, відсутності конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

14.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмету закупівлі з урахуванням наказу Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» зі змінами від 07.04.2020 №649. Тариф ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЧУЦЬКА ТЕЦ" на момент проведення переговорів: 1774,60 грн. з ПДВ. Виходячи із нагальної потреби до кінця року, а саме до 31.12.2021 у обсязі в порівнянні з витратами минулих років середньорічної кількості 134,984  Гкал * 1774,60 грн.(тариф) =
239 543,32 грн.(очікувана вартість).

15.

Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі - Відповідно до даних реєстру суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, захоронення побутових відходів станом та п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» через відсутність конкуренції у м. Кременчуці (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Отже ми, як замовник торгів, через відсутність конкуренції, в тому числі з технічних причин, не маємо можливості здійснювати закупівлю теплової енергії в інших організацій. Ураховуючи зазначене, постачання теплової енергії – може бути здійснено замовнику виключно ТОВ «КРЕМЕНЧУЦЬКА ТЕЦ». Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Закон України «Про публічні закупівлі»;Закон України «Про природні монополії»; розпорядження АМКУ від 28.11.2012 № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій»; - зведений перелік суб’єктів природних монополій з офііційного веб-сайту АМКУ, згідно з якою Товариство з обмеженою відповідальністю «КРЕМЕНЧУЦЬКА ТЕЦ» внесено до Переліку суб’єктів природних монополій на транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами.

Витяг із зведеного переліку суб’єктів природних монополій від 31.03.2021 року 

 

 

 

ДОШКІЛЬНИЙ  НАВЧАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД

(ЯСЛА-САДОК) № 46 КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ  РАДИ

Полтавської області

вул. Олексія Древаля, 37, м. Кременчук 39611, тел. 5-34-29 e-mail:krdnz46@ukr.net

 


2
3.12.2019 року  № 01-55/174  

 

Запрошення до участі у

конкурсі на закупівлю

продуктів  харчування

 

         Дошкільний навчальний заклад(ясла-садок) № 46 Кременчуцької міської ради Полтавської області пропонує прийняти участь у конкурсі  на закупівлю  продуктів харчування (додаток  додається)

         Постачання продуктів харчування -  січень – грудень 2020 року.

         Місце постачання товару Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 46 Кременчуцької міської ради Полтавської області ,за адресою : вул.Олексія Древаля,б.37

 

Спосіб подання пропозиції: особисто або поштою

Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій : 27.12.2019 року до 10.00,кабінет завідуючої  на 2 поверсі

 

         Цінова пропозиція подається в письмовій формі за підписом учасника, не пізніше кінцевого терміну їх подання.

         Кожен учасник має право подати тільки одну цінову пропозицію.    Ціни вказуються за одиницю виміру товару, із врахуванням всіх податків і зборів, що сплачені або мають бути сплачені (з ПДВ).

Ціни на продукти харчування на дату ( визначену замовником в  листі-запрошенні) за одиницю товару  не повинні перевищувати ціновий коридор, ціни на продукти харчування розміщені на сайті управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики виконавчого комітету Кременчуцької міської  ради Полтавської області (torg@kremen.gov.ua).

Ціни даються лише для визначення переможця і не є сталими.

         Кількість товару може коригуватись залежно від потреб Замовника та  відповідно до виділених бюджетних асигнувань на рік.

Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на товар, запропонований на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.

Вимоги до постачальника продуктів харчування:

- відповідальність за дотримання вимог законодавства про безпечність та окремих показників якості харчових продуктів

-   товари, що постачаються, повинні мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, виготовлені згідно ДСТУ України, документ,  що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України;

- товар повинен доставлятись в заклад освіти  в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості  під час транспортування;

- доставка товару здійснюється  невеликими партіями відповідно до наданих заявок;

- доставка продукції проводиться спеціалізованим  транспортом;

- наявність санітарних паспортів на автотранспортні засоби для перевезення харчових продуктів;

- наявність  відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору;

- наявність складських приміщень;

- наявність працівників відповідно кваліфікації  з профілактичним медичним оглядом;

- умови розрахунку за поставку товару (відстрочка платежу  до  30 календарних днів з моменту надання рахунку та накладної).

-  впровадження системи  НАССР на підприємстві;

 

 До конкурсу учасник надає  такі документи:

- ціни за одиницю виміру  продуктів харчування;

- копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- копію документа про реєстрацію платником ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платником єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);

- копія свідоцтва про державну реєстрацію;

- копія статуту;

- довідку в довільній формі про наявність складських приміщень, спец транспорту та працівників відповідної кваліфікації, впровадження системи  НАССР на підприємстві та наявність працівників з відповідними сертифікатами;

- перелік  працівників відповідної кваліфікації;

- лист учасника  про  погодження отримання  коштів  після поставки товару

 

         Розкриття пропозицій відбудеться 27.12.2019 року  об 14.00 в кабінеті завідуючої дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 46 Кременчуцької міської ради Полтавської області , на 2 поверсі

 

 

 

 

 

 

                                                                           додаток до листа

 

Перелік продуктів харчування

 

 

Найменування  товару

Код  по Єдиному закупівельному словнику  ДК 021:2015

 

Одиниця виміру (кг, л,шт.)

Ціна станом на

27.12.2019

 

1 Продукція тваринництва та супутня продукція:

03140000-4

 

 

- яйця 1С

 

Десяток

 

2. Зернові культури та картопля:

03210000-6

кг

 

- картопля

 

кг

 

3. Овочі, фрукти та горіхи:

03220000-9

 

 

- буряк

 

кг

 

- морква

 

кг

 

- цибуля

 

кг

 

- капуста качанна

 

кг

 

- лимони

 

кг

 

- банани

 

кг

 

- апельсини

 

кг

 

- яблука

 

кг

 

- часник

 

Кг

 

- гарбуз

 

кг

 

4. М’ясо:

15110000-2

 

 

- яловичина в/г с/м

 

кг

 

-          м»ясо свійської птиці

(філе охолоджене)

 

Кг

 

- печінка яловича с/м

 

Кг

 

5.М’ясопродукти

15130000-8

 

 

- ковбасні вироби (сосиски в/г)

 

кг

 

6.Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

15220000-6

 

 

- морожена риба (хек)

 

кг

 

7.Фруктові та овочеві соки

15320000-7

 

 

- виноградний сік

 

л

 

- яблучний сік

 

л

 

- томатний сік

 

л

 

8.Оброблені фрукти та овочі

15330000-0

 

 

- томатне паста

 

кг

 

- консервований горох

 

кг

 

- консервована квасоля

 

кг

 

- консервована кукурудза

 

кг

 

- квашена капуста

 

кг

 

- квашені помідори

 

кг

 

- квашені огірки

 

кг

 

- повидло фруктове

 

кг

 

- ікра кабачкова

 

 

 

- сухофрукти

 

 

 

9. Рафіновані олії та жири:

15420000-8

 

 

- рафіновані олії

 

кг

 

10. Молоко та вершки:

15510000-6

 

 

- молоко 2,5%

 

л

 

- згущене молоко (0,370 г)

 

1 банка

 

11. Сирні продукти

15540000-5

 

 

- м»який сир 9%

 

кг

 

- твердий сир

 

кг

 

12.Молочні продукти різні

15550000-8

 

 

- сметана 20%

 

кг

 

13. Вершкове масло 72,6%

15530000-2

кг

 

14. Продукція борошномельно-круп’яної промисловості

15610000-7

 

 

- борошно пшеничне в/г

 

кг

 

- вівсяна крупа

 

кг

 

- рис оброблений

 

кг

 

- пшенична крупа

 

Кг

 

- гречана крупа

 

кг

 

-перлова крупа

 

Кг

 

- горохова крупа

 

Кг

 

- пшоно

 

Кг

 

- ячнева крупа

 

Кг

 

- булгур

 

кг

 

15. Крохмалі та крохмалепродукти

15620000-0

 

 

- крохмалі

 

кг

 

- манна крупа

 

кг

 

16.Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів

15820000-2

 

 

- сухарі панірувальні

 

кг

 

-  печиво

 

кг

 

17.Цукор і супутня продукція

15830000-5

 

 

- цукор

 

кг

 

- ванільний цукор

 

кг

 

- мед

 

кг

 

18.Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

15840000-8

 

 

- какао-порошок

 

100 гр

 

19.Макаронні вироби

15850000-1

кг

 

20.Кава, чай та супутня продукція

15860000-4

 

 

ай

 

Кг

 

- замінники кави (кавовий напій)

 

кг

 

21. Заправки та приправи

(Трави та спеції)

15870000-7

 

 

- сіль

 

Кг

 

- сіль йодована

 

кг

 

- трави (лавровий лист)

 

10 гр

 

22.Продукти харчування та сушені продукти різні

15890000-3

 

 

- дріжджі

 

кг

 

- оброблені продукти харчування (лимонна кислота)

 

кг

 

ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У КОНКУРСІ

ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

(ЯСЛА-САДОК) № 46 КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Полтавської області

вул. Олексія Древаля, 37, м. Кременчук 39611, тел. 5-34-29 e-mail:krdnz46@ukr.net

 

 

14.12.2018 № 01-55-207

 

 

Запрошення до участі у

конкурсі

 

       Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 46 Кременчуцької міської ради Полтавської області пропонує прийняти участь у конкурсі на закупівлю продуктів харчування (перелік додається)

                Постачання продуктів харчування - січень – грудень 2019 року.

       Місце постачання товару Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 46 Кременчуцької міської ради Полтавської області, адреса м.Кременчук, вул. Олексія Древаля, б. 37

               Умови подання конкурсних пропозицій:

               Спосіб: особисто або поштою

         Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій : 18.12.2018 року до 10.00,кабінет завідуючої на 2 поверсі

 

      Цінова пропозиція подається в письмовій формі за підписом учасника, не пізніше кінцевого терміну їх подання.

Кожен учасник має право подати тільки одну цінову пропозицію. Ціни вказуються за одиницю виміру товару, із врахуванням всіх податків і зборів, що сплачені або мають бути сплачені (з ПДВ).

Ціни на продукти харчування на дату ( визначену замовником в листі-запрошенні) за одиницю товару не повинні перевищувати ціновий коридор, ціни на продукти харчування розміщені на сайті управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики.

Ціни даються лише для визначення переможця і не є сталими.

Кількість товару може коригуватись залежно від потреб Замовника та виділених бюджетних асигнувань на рік.

 

Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на товар, запропонований на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.

Вимоги до постачальника продуктів харчування:

- товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів;

- товари повинен при поставці супроводжуватись сертифікатом або іншими документами, які свідчать про його походження та якість;

- товар повинен доставлятись в навчальний заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування;

- доставка товару здійснюється згідно дрібними партіями відповідно до наданих заявок;

- доставка продукції проводиться спеціалізованим транспортом;

- наявність санітарних паспортів на автотранспортні засоби для перевезення харчових продуктів;

- наявність складських приміщень;

- наявність працівників відповідно кваліфікації з профілактичним медичним оглядом;

- умови розрахунку за поставку товару;

 

 

                 До конкурсу учасник надає такі документи:

- ціни за одиницю виміру продуктів харчування;

- копія свідоцтва про державну реєстрацію;

- копія статуту;

- довідку в довільній формі про наявність складських приміщень, спец транспорту та працівників відповідної кваліфікації;

- перелік працівників відповідної кваліфікації;

- лист учасника про погодження отримання коштів після поставки товару

 

 

 

           Розкриття конкурсних пропозицій відбудеться 18.12.2018року об 12.00 в кабінеті завідуючої дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 46 Кременчуцької міської ради Полтавської області , на 2 поверсі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                     Додаток до запрошення

 

Перелік продуктів харчування

 

Найменування товару

Код по Єдиному закупівельному словнику ДК 021:2015

 

Одиниця виміру (кг, л,шт.)

Ціна станом на

18.12.2018

 

1 Продукція тваринництва та супутня продукція:

03140000-4

 

 

- яйця

03142500-3

Десяток

 

2. Зернові культури та картопля:

03210000-6

кг

 

- картопля

03212100-1

кг

 

3. Овочі, фрукти та горіхи:

03220000-9

 

 

- буряк

03221111-7

кг

 

- морква

03221112-4

кг

 

- цибуля

03221113-1

кг

 

- капуста качанна

03221410-3

кг

 

- лимони

03222210-8

кг

 

- банани

03222111-4

кг

 

пельсини

03222220-1

кг

 

- яблука

03222321-9

кг

 

4. М’ясо:

15110000-2

 

 

- яловичина

15111100-0

кг

 

- м»ясо свійської птиці

15112000-6

Кг

 

- печінка яловича

 

Кг

 

5.М’ясопродукти

15130000-8

 

 

- ковбасні вироби

15131120-2

кг

 

6.Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

15220000-6

 

 

- морожена риба (хек,мінтай)

15221000-3

кг

 

7.Фруктові та овочеві соки

15320000-7

 

 

- виноградний сік

15321500-9

л

 

- яблучний сік

15321600-0

л

 

- томатний сік

15322100-2

л

 

8.Оброблені фрукти та овочі

15330000-0

 

 

- томатне пюре

15331425-2

 

 

- консервований горох

15331462-3

кг

 

- консервована квасоля

15331463-0

кг

 

- квашена капуста

15331461-6

кг

 

- квашені помідори

15331134-5

кг

 

- квашені огірки

 

кг

 

- повидло фруктове

15332200-6

кг

 

9. Рафіновані олії та жири:

15420000-8

 

 

- рафіновані олії

15421000-5

кг

 

10. Молоко та вершки:

15510000-6

 

 

- молоко

15511000-3

л

 

Згущене молоко

15511600-9

кг

 

11. Сирні продукти

15540000-5

 

 

- м»який сир

15542200-1

кг

 

- тертий сир

15543300-9

кг

 

12.Молочні продукти різні

15550000-8

 

 

- сметана

 

кг

 

13. Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

15610000-7

 

 

- борошно пшеничне

15612100-2

кг

 

- вівсяна крупа

15613100-9

кг

 

- рис оброблений

15614000-5

кг

 

- пшенична крупа

15613300-1

Кг

 

- гречана крупа

15613300-1

кг

 

14. Крохмалі та крохмалепродукти

15620000-0

 

 

- крохмалі

15623000-1

кг

 

- манна крупа

15625000-5

кг

 

15.Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів

15820000-2

 

 

- сухарі

15821150-5

кг

 

- солодке печиво

15821200-1

кг

 

16.Цукор і супутня продукція

15830000-5

 

 

- цукор

15831000-2

кг

 

- мед

15831600-8

кг

 

17.Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

15840000-8

 

 

- какао-порошок

15841400-9

кг

 

- цукрові кондитерські вироби

15842000-2

кг

 

18.Макаронні вироби

15850000-1

 

 

19.Кава, чай та супутня продукція

15860000-4

 

 

ай

15863000-5

Кг

 

- замінники кави (кавовий напій)

15862000-8

кг

 

20.Трави та спеції

15872000-1

 

 

- сіль

15872400-5

Кг

 

- трави (лавровий лист)

15872300-4

кг

 

21. Вершкове масло

15530000-2

 

 

22.Продукти харчування та сушені продукти різні

15890000-3

 

 

- дріжджі

15898000-9

кг

 

- оброблені продукти харчування (лимонна кислота)

15894000-1

кг

 

 

 

Положення про тендерний комітет

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про тендерний комітет дошкільного навчального закладу (ясла-садок)

№ 46 Кременчуцької міської ради  Полтавської області

 

1. Загальні положення

 

1.1. Це Положення розроблено відповідно до статей 8 і 11 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) і визначає правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету, а також їх права, обов’язки та відповідальність.

1.2. Тендерний комітет (далі – комітет) – посадові та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом.

1.3. Замовник – дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) 

№ 46 Кременчуцької міської ради  Полтавської області 

1.4. Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.

1.5. Комітет у своїй діяльності керуються Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та цим Положенням.

 

2. Засади діяльності тендерного комітету

 

2.1. Склад комітету, зміни до складу та положення про нього затверджуються наказом замовника. До складу комітету входять не менше п’яти осіб. У разі якщо кількість посадових осіб у штатній чисельності працівників замовника є менше ніж п’ять осіб, до складу комітету мають входити всі посадові особи замовника.

2.2. До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, члени їхніх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати місцевих рад.

Членство в комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.

2.3. Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який призначається наказом замовника та може мати право на підписання договорів про закупівлю у разі надання таких повноважень замовником, оформлених відповідно до законодавства.

2.4. Голова комітету призначає заступника (заступників) голови, секретаря з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.

У разі відсутності голови комітету його обов'язки виконує заступник голови комітету (якщо призначено кількох заступників голови комітету, то голова визначає серед них виконуючого обов’язки голови комітету на період своєї відсутності).

За відсутності секретаря комітету його обов’язки виконує інший член комітету, визначений його головою.

Рішення голови комітету щодо призначення заступника (заступників) голови та секретаря комітету, визначення функцій кожного члена комітету та  вирішення інших питань заносяться до протоколу засідання комітету. 

2.5. Формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.

Засідання комітету скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби.

Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання.

2.6. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.

Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання. 

У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.

 

3. Головні функції комітету

 

3.1. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. 

У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:

– планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель;

– здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення;

– забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

– забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;

– забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;

– надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;

– здійснення інших дій, передбачених Законом.

3.2. Голова, секретар та інші члени комітету можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель.

 

4. Права та обов’язки членів комітету

 

4.1. Члени комітету мають право:

– брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби у товарах, роботах та послугах, що будуть закуповуватися;

– аналізувати та/або отримувати інформацію щодо виконання договорів, укладених відповідно до Закону;

– виносити питання на розгляд комітету;

– прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу;

– одержувати від структурних підрозділів замовника інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;

– уносити свою окрему думку до протоколів засідань комітету;

– ініціювати створення робочих груп з числа службових (посадових) та інших осіб структурних підрозділів замовника з метою складання технічних вимог до предмета закупівлі, підготовки проектів договорів тощо;

– здійснювати інші дії, передбачені Законом.

4.2. Члени комітету зобов'язані:

– брати участь у всіх його засіданнях особисто;

– організовувати та проводити процедури закупівель;

– забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

– дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;

– здійснювати інші дії, передбачені Законом.

4.3. Голова комітету:

– організовує роботу комітету;

– приймає рішення щодо проведення засідань комітету;

– визначає дату і місце проведення засідань комітету;

– пропонує порядок денний засідань комітету;

– веде засідання комітету;

– уносить на розгляд керівника замовника пропозиції щодо змін у складі комітету;

– здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

4.4. Секретар комітету забезпечує:

– ведення та оформлення протоколів засідань комітету; 

– оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності;

– за дорученням голови комітету виконання іншої організаційної роботи; 

– зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель;

– дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами;

– розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики; 

– виконання інших повноважень відповідно до законодавства.

 

5. Відповідальність

 

5.1. Голова комітету несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.

5.2. За порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до Закону, члени комітету несуть відповідальність згідно із законами України.

5.3. Голова та секретар комітету несуть відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель для загального доступу.

 

Завідуюча ДНЗ № 46:                                                               С.П.Цвелих

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про тендерний комітет дошкільного навчального закладу (ясла-садок)

№ 46 Кременчуцької міської ради  Полтавської області

 

1. Загальні положення

 

1.1. Це Положення розроблено відповідно до статей 8 і 11 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) і визначає правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету, а також їх права, обов’язки та відповідальність.

1.2. Тендерний комітет (далі – комітет) – посадові та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом.

1.3. Замовник – дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) 

№ 46 Кременчуцької міської ради  Полтавської області 

1.4. Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.

1.5. Комітет у своїй діяльності керуються Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та цим Положенням.

 

2. Засади діяльності тендерного комітету

 

2.1. Склад комітету, зміни до складу та положення про нього затверджуються наказом замовника. До складу комітету входять не менше п’яти осіб. У разі якщо кількість посадових осіб у штатній чисельності працівників замовника є менше ніж п’ять осіб, до складу комітету мають входити всі посадові особи замовника.

2.2. До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, члени їхніх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати місцевих рад.

Членство в комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.

2.3. Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який призначається наказом замовника та може мати право на підписання договорів про закупівлю у разі надання таких повноважень замовником, оформлених відповідно до законодавства.

2.4. Голова комітету призначає заступника (заступників) голови, секретаря з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.

У разі відсутності голови комітету його обов'язки виконує заступник голови комітету (якщо призначено кількох заступників голови комітету, то голова визначає серед них виконуючого обов’язки голови комітету на період своєї відсутності).

За відсутності секретаря комітету його обов’язки виконує інший член комітету, визначений його головою.

Рішення голови комітету щодо призначення заступника (заступників) голови та секретаря комітету, визначення функцій кожного члена комітету та  вирішення інших питань заносяться до протоколу засідання комітету. 

2.5. Формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.

Засідання комітету скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби.

Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання.

2.6. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.

Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання. 

У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.

 

3. Головні функції комітету

 

3.1. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. 

У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:

– планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель;

– здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення;

– забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

– забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;

– забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;

– надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;

– здійснення інших дій, передбачених Законом.

3.2. Голова, секретар та інші члени комітету можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель.

 

4. Права та обов’язки членів комітету

 

4.1. Члени комітету мають право:

– брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби у товарах, роботах та послугах, що будуть закуповуватися;

– аналізувати та/або отримувати інформацію щодо виконання договорів, укладених відповідно до Закону;

– виносити питання на розгляд комітету;

– прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу;

– одержувати від структурних підрозділів замовника інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;

– уносити свою окрему думку до протоколів засідань комітету;

– ініціювати створення робочих груп з числа службових (посадових) та інших осіб структурних підрозділів замовника з метою складання технічних вимог до предмета закупівлі, підготовки проектів договорів тощо;

– здійснювати інші дії, передбачені Законом.

4.2. Члени комітету зобов'язані:

– брати участь у всіх його засіданнях особисто;

– організовувати та проводити процедури закупівель;

– забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

– дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;

– здійснювати інші дії, передбачені Законом.

4.3. Голова комітету:

– організовує роботу комітету;

– приймає рішення щодо проведення засідань комітету;

– визначає дату і місце проведення засідань комітету;

– пропонує порядок денний засідань комітету;

– веде засідання комітету;

– уносить на розгляд керівника замовника пропозиції щодо змін у складі комітету;

– здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

4.4. Секретар комітету забезпечує:

– ведення та оформлення протоколів засідань комітету; 

– оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності;

– за дорученням голови комітету виконання іншої організаційної роботи; 

– зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель;

– дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами;

– розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики; 

– виконання інших повноважень відповідно до законодавства.

 

5. Відповідальність

 

5.1. Голова комітету несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.

5.2. За порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до Закону, члени комітету несуть відповідальність згідно із законами України.

5.3. Голова та секретар комітету несуть відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель для загального доступу.

 

Завідуюча ДНЗ № 46:                                                               С.П.Цвелих

 

 

Запрошення до участі у конкурсі

Дошкільний навчальний заклад № 46

Кременчуцької міської ради

Полтавської області

39611,  м. Кременчук, вул.Олексія Древаля, 37  тел. 75-76-10

E-mail: krdnz46@ukr.net, Код ЄДРПОУ   25166598    

 

 

26.12.2017 року  № 01-55/192                                                

                                                                               

Запрошення до участі у

конкурсі

 

         Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 46 Кременчуцької міської ради Полтавської області , що знаходиться за адресою: м.Кременчук, вул.Олексія Древаля, б. 37, пропонує прийняти участь у конкурсі  на закупівлю  продуктів харчування (перелік  додається).

         Постачання продуктів харчування -  січень – грудень 2018 року.

         Місце постачання товару – Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 46 Кременчуцької міської ради Полтавської області

         Умови  подання конкурсних пропозицій:

Спосіб: особисто або поштою

Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій : 29.12.2017 року до 10.00, кабінет завідуючої   (2 поверх).

         Цінова пропозиція подається в письмовій формі за підписом учасника, не пізніше кінцевого терміну їх подання.

         Кожен учасник має право подати тільки одну цінову пропозицію.    Ціни вказуються за одиницю виміру товару, із врахуванням всіх податків і зборів, що сплачені або мають бути сплачені (з ПДВ).

Ціни на продукти харчування на дату ( визначену замовником в  листі-запрошенні) за одиницю товару  не повинні перевищувати ціновий коридор, ціни на продукти харчування розміщені на сайті управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики.

Ціни даються лише для визначення переможця і не є сталими.

         Кількість товару може коригуватись залежно від потреб Замовника та виділених бюджетних асигнувань.

Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на товар, запропонований на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.

Вимоги до постачальника продуктів харчування:

- товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів;

- товари повинен при поставці супроводжуватись сертифікатом або іншими документами, які свідчать про його походження та якість;

- товар повинен доставлятись в навчальний заклад  в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості  під час транспортування;

- доставка товару здійснюється згідно дрібними партіями відповідно до наданих заявок;

- доставка продукції проводиться спеціалізованим  транспортом;

- наявність санітарних паспортів на автотранспортні засоби для перевезення харчових продуктів;

- наявність складських приміщень;

- наявність працівників відповідно кваліфікації  з профілактичним медичним оглядом;

- умови розрахунку за поставку товару;

 До конкурсу учасник надає  такі документи:

- ціни за одиницю виміру  продуктів харчування;

- копія свідоцтва про державну реєстрацію;

- копія статуту;

- довідку в довільній формі про наявність складських приміщень, спец транспорту та працівників відповідної кваліфікації;

- перелік  працівників відповідної кваліфікації;

- лист учасника  про  погодження отримання  коштів  після поставки товару

 

         Розкриття конкурсних пропозицій відбудеться 29.12.2017 року о 12.00 в кабінеті завідуючої дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 46 Кременчуцької міської ради Полтавської області (м.Кременчук вул.Олексія Древаля, б. 37).

           

 

                                                                                                               Додаток до запрошення

Перелік продуктів харчування

 

Найменування  товару

Код  по Єдиному закупівельному словнику  ДК 021:2015

 

Одиниця виміру (кг, л,шт.)

Ціна станом на

29.12.2017

 

1.яйця

03142500-3

Десяток

 

2. Картопля

03212100-1

кг

 

3.овочі

03221000-6

кг

 

- буряк

03221111-7

кг

 

- морква

03221112-4

кг

 

- цибуля

03221113-1

кг

 

- капуста качанна

03221410-3

кг

 

4. фрукти та горіхи

03222000-3

кг

 

- банани

03222111-4

кг

 

- лимони

03222210-8

кг

 

- яблука

03222321-9

кг

 

5.М»ясо великої рогатої  худоби :

- яловичина

- печінка

15111000-9

 

 

кг

кг

 

6.м»ясо свійської птиці (філе куряче)

15112000-6

кг

 

7.морожена риба

хек б/г

минтай б/г

15221000-3

 

кг

кг

 

8. фруктові та овочеві соки

15320000-7

1 л

 

9.овочеві пресерви та /або консерви

-томатна паста

- квасоля консервована

- ікра кабачкова

- горошок консервований

15331400-1

кг

 

10.сухофрукти

15332410-1

кг

 

11. повидло яблучне

15332200-6

кг

 

12 олія

15411100-3

кг

 

13. Молоко

15511000-3

л

 

14. згущене молоко

15511600-9

1 банка(0,370кг)

 

15.вершкове масло- 73%

15530000-2

кг

 

16.м»який сир (творог 9%)

15542200-1

кг

 

17. твердий сир

15544000-3

кг

 

18. борошно пшеничне

15612100-2

кг

 

19.крупа перлова

15613000-8

кг

 

20.крупа горохова

15613000-8

кг

 

21.крупа манна

15625000-5

кг

 

22. крупа вівсяна

15613100-9

кг

 

23. крупа пшенична

15613000-8

кг

 

24. крупа ячнева

15613000-8

кг

 

25. крупа гречана

15613000-8

кг

 

26. пшоно

15613000-8

кг

 

27. рис

15614200-7

кг

 

28. крохмаль

15623000-1

кг

 

29 .печиво

15820000-2

кг

 

30. сухарі панірувальні

15820000-2

кг

 

31.цукор

15831000-2

кг

 

32. мед

15831600-8

кг

 

33.макаронні вироби

15850000-1

кг

 

34.чай

15863000-5

кг

 

35. сіль

15872400-5

кг

 

36. квашена капуста

15331400-1

кг

 

37. огірок солоний

15331400-1

кг

 

38. помідор солоний

15331400-1

кг

 

39. Ковбасні вироби

(сосиски в/г)

15131120-2

кг

 

40.какао

15841000-5

г

 

41.кавовий напій

15862000-8

г

 

42.лавровий лист

15872000-1

г